09122062251
منوی دسته بندی

سرویس های دوره ای

سرویس دوره ای خودرو شامل چه مواردی است؟

سرویس دوره ای خودرو به تعمیر و نگهداری منظم خودرو اشاره دارد تا مطمئن شود که به درستی کار می‌کند و از بروز مشکلات جلوگیری می‌کند.

خدمات دوره‌ای معمولاً بر اساس مسافت طی شده یا زمان کارکرد موتور ماشین انجام می‌شود.

رایج‌ترین خدمات دوره‌ای خودرو عبارتند از:

  • تعویض روغن: این کار برای حذف آلاینده‌ها و ذرات فلزی که می‌توانند به موتور آسیب برسانند ضروری است. تخلیه روغن از طریق پیچ کارتل روغن که در زیر موتور قرار دارد و همچنین استفاده از دستگاه های مکش انجام می شود.
  • چرخش لاستیک: این کار باعث می‌شود لاستیک‌ها به طور یکنواخت ساییده شوند و عمر آنها افزایش یابد. در هر دوره سرویس می بایست هر چهار چرخ خودرو (بالانس , باد , میزان فرمان) تست شوند.
  • تنظیم ترمز: این کار برای اطمینان از ترمز صحیح خودرو ضروری است. این سرویس شامل چک کردن روغن ترمز و لنت ها می باشد.
  • بررسی مایعات: این کار برای اطمینان از وجود مایعات کافی در خودرو مانند روغن ترمز، مایع خنک کننده, روغن فرمان و مایع شیشه شور ضروری است.
  • بازرسی فیلترها: این کار برای اطمینان از تمیز بودن فیلترها و عملکرد صحیح آنها ضروری است. فیلترهای ماشین معمولا” شامل فیلتر هوا, فیلتر روغن, فیلتر هوای اتاق و همچنین صافی بنزین می باشد.
  • انجام بازرسی بصری: این کار برای بررسی هرگونه علائم ساییدگی یا آسیب است. گاهی ممکن است یک ساییدگی کوچک در خودرو باعث اتفاق و آسیب های جبران ناپذیر شوند.

اهمیت انجام خدمات دوره‌ای منظم خودرو نمی‌تواند بیش از حد تأکید شود. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا از بروز مشکلات جلوگیری کنید، عمر خودروی خود را افزایش دهید و رانندگی ایمن‌تری داشته باشید.

برای سرویس دوره ای خودرو خود در محل توسط تیم مجرب, می توانید با گروه خدمات خودرو ماشینکار تماس بگیرید.

فریدون یوسفی

09122062251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...